14.12.2010.
Nastavak širenja Inditexa u Hrvatskoj
Inditex je u Hrvatskoj prisutan kroz Zaru, Zaru Home, Bershku, Pull&Bear, Massimo Dutti i Stradivarius, i najavljuje ulaganja u sve svoje brendove
Španjolska modna grupacija Inditex, zadovoljna rezultatima koje postiže na Hrvatskom tržištu, nastavlja sa širenjem svojih brendova. Unatoč krizi, rezultati prodaje su zadovoljavajući, a ni dolazak konkurencije, prvenstveno H&M-a, čini se, ne izaziva im previše briga. "U prvoj polovici sljedeće godine planiramo širenje svih svojih brendova u koje će biti uključeni različiti hrvatski gradovi", kažu u Inditexu, javlja Poslovni dnevnik.
U Hrvatskoj je Inditex grupa prisutna kroz pet različitih brendova - Zara, Bershka, Pull&Bear, Massimo Dutti te Stradivarius, a u svojim trgovinama zapošljava gotovo 300 djelatnika.
Svoj portfelj nedavno su proširili i trgovinom Zara Home u zagrebačkom Arena centru, a iz grupacije poručuju kako kraj godine planiraju dočekati s 28 trgovina, u kojima bi bilo zaposleno oko 450 djelatnika. Iako kriju poslovne rezultate za Hrvatsku, u Inditexu su zadovoljni razvojem na hrvatskom tržištu, te je, kažu, u skladu s njihovim očekivanjima.Njihov brend Zara jedan je od popularnijih brendova za mlade u Hrvatskoj, ali skori dolazak H&M-a mogao bi ugroziti taj status.
"Ne želimo komentirati aktivnosti naše konkurencije. Fokusiramo se na to da hrvatskim kupcima nastavimo nuditi najbolju kombinaciju najnovijih dizajnerskih trendova, dobre kvalitete i pristupačnih cijena", poručuju iz sjedišta u Španjolskoj.
U skladu sa uobičajenom praksom, H&M će prvu trgovinu otvoriti u centru grada i to u Horvatinčićevom Cvjetnom prolazu. "Hrvatska je za nas vrlo interesantno tržište s modno osviještenom populacijom. Zato nam je drago da ćemo uskoro u Zagrebu otvoriti prvu H&M trgovinu", kažu u H&M-u.
"Još je rano za reći koliko ćemo trgovina otvoriti u narednom razdoblju, ali Hrvatska ima veliki potencijal za širenje tržišta, a širenje i rast kompanije naš su cilj", poručuju. Tvrtka H&M je za ovu godinu najavila otvaranje ukupno 240 novih trgovina u Europi, SAD-u i Kini, ali o konkurenciji, očekivano, ne žele govoriti. "Želimo se usmjeriti na vlastitu ponudu. Cilj nam je uvijek iznenaditi naše kupce i premašiti njihova očekivanja", kažu.
Dok su hrvatski kupci već godinama navikli na shopping putovanja u Sloveniju ili Austriju, dolaskom još jednog velikog brenda zbog kojeg su i odlazili u susjedne zemlje ta bi se navika mogla izgubiti. Trgovački centri, kako u svijetu tako i kod nas, otimaju se za brandove poput H&M-a i Zare pa je za očekivati da će ih i kod nas biti sve više.
Rast dobiti od 68%
Grupa Inditex sa svojim brendom Zara najveći je H&M-ov konkurent. Inditex je već nekoliko godina prisutan u Hrvatskoj, te se po prihodima od prometa u Europi popeo na prvo mjesto. Lani je H&M u 2018 trgovina ostvario promet od 10,4 milijardi eura, što je godišnji rast od 15 posto.
|
Dobit nakon oporezivanja iznosila je 1,68 milijardi eura. Španjolska grupacija je pak u prvom fiskalnom polugodištu zabilježila snažan rast dobiti upravo zahvaljujući širenju na inozemnim tržištima. U posljednjem financijskom izvješću objavila je naime da je zaključno s krajem srpnja ostvarila dobit od 628,3 milijuna eura, što je rast od 68 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Polugodišnji prihodi pri tome su porasli za 14 posto, na 5,53 milijarde eura.
Također, u promatranom razdoblju Inditex je otvorio 173 nove prodavaonice u 37 zemalja. (Poslovni dnevnik)
|
|
|
|