Robe
Seniko studio
Prehrambeni proizvodi
29.11.2010. Kraševa čokolada za kuhanje vodeća u kategoriji
Po podacima GfK Panela kućanstava čokolade za kuhanje bilježe rast količinskog i vrijednosnog udjela unutar cijele kategorije čokolada.

U periodu od rujna 2009. pa do kolovoza 2010. kategoriju čokolada je kupilo 96 posto hrvatskih kućanstava, dok je njih 75 posto u istom analiziranom razdoblju kupilo čokoladu za kuhanje. To je porast od šest posto u odnosu na isti period prošle godine. Osim broja kupaca porasla je učestalost kupovine čokolada za kuhanje i to za 12 posto.

Ono što je znakovito je da su i količinski i vrijednosni udjeli trgovačkih robnih marki u porastu kod čokolada za kuhanje. Naime, trgovačke robne marke na ukupnom tržištu robe široke potrošnje bilježe rast.

Kod čokolada za kuhanje udio trgovačkih robnih marki još je izraženiji i porastao je s 38 posto u periodu rujan 2008. - kolovoz 2009. na čak 50 posto u istom periodu ove godine.

Vodeće trgovačke robne marke u ovom segmentu su Konzum i Kaufland, a odmah nakon njih slijedi Lidl.

Za pretpostaviti je da je na ove, po čokolade, pozitivne promjene utjecaja imala i trenutna kriza. Naime istraživanja GfK pokazuju da je kriza utjecala na navike hrvatskih građana. Isto pokazuju i podaci GfK panela kućanstava.

Vrlo je vjerojatno da su pod utjecajem smanjene osobne potrošnje hrvatski građani kolače iz slastičarni zamijenili onima iz kućne radinosti.

Uvjerljivi primat na tržištu čokolada za kuhanje i dalje drži domaći proizvođač Kraš. U prilog tome idu i diskusije po internetskim forumima. Već samo površan pogled na forume pokazuje da su hrvatski potrošači vjerni domaćim proizvođačima u kojima su našli zadovoljavajući omjer cijene i kvalitete.

Kategorija čokolade bilježi rast količinske i vrijednosne potrošnje u 2010. godini, a isti pozitivan trend prate i čokolade za kuhanje.

Povezani članci
20.04.15 Prehrambeni proizvodi
Čokolade iz Istre osvojile međunarodne nagrade
20.01.14 Tvrtke i tržišta
Zvečevo preko Tesca u srednju Europu
10.09.13 Strateški savezi
Zvijezda d.d. svoj bogat asortiman proizvoda za pripremu slastica upotpunila čokoladama renomiranog belgijskog proizvođača Callebaut
07.06.13 Vijesti iz svijeta
Kanada optužuje Nestle i Mars za dogovaranje cijena
18.02.13 Vijesti
Nijedna Marsova čokolada do kraja 2013. na tržištu neće imati više od 250 kalorija
07.02.12 Sajmovi i izložbe
Uskoro prvi Festival čokolade u Zagrebu
03.01.12 Prehrambeni proizvodi
Čokolada za kuhanje: Količinski i vrijednosni rast kategorije
06.12.11 Vijesti iz svijeta
Ferrero ne smije tvrditi da Kinder čokolada potiče rast
02.12.11 Sajmovi i izložbe
Festival čokolade otvoren u Opatiji
28.01.11 Prehrambeni proizvodi
Kraš poskupljuje čokoladu 4%, cijenu gura sukob u Africi
11.02.08 Tvrtke i tržišta
Njemačke vlasti pokrenule istragu u sektoru proizvodnje čokolade
29.11.07 Prehrambeni proizvodi
Kanada istražuje "čokoladnu urotu"
24.10.07 Tvrtke i tržišta
Cijene Kraševih proizvoda od sljedećeg mjeseca veće tri posto
24.05.07 Statistika
IPK Kandit: za dividendu 18,21 milijun kuna
20.03.07 Tvrtke i tržišta
Lindt ostvario 21-postotni rast dobiti u 2006.
19.02.07 Zdravlje
Čokolada dobra i za mozak
16.12.06 Prehrambeni proizvodi
Hrvatska agencija za hranu: u Hrvatskoj nema prijeporne mađarske hrane
25.11.06 Prehrambeni proizvodi
Festival čokolade "Opatijska bajadera" od 1. do 3. prosinca
16.11.06 Prehrambeni proizvodi
Crna čokolada smanjuje opasnost od infarkta
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa