25.11.2010.
Mettler Toledo vage u njemačkom trgovačkom lancu TeeGschwendner
Njemački specijalist za maloprodaju čaja TeeGschwendner upravo je završio nacionalnu instalaciju novih kontrolnih vaga Mettler Toledo.
Sa svojim novim kontrolnim vagama, TeeGschwendner je ušao u svijet digitalnog oglašavanja na mjestu prodaje (PoS).
Od lansiranja u travnju 2010., centralni sustav smješten u TeeGschwendner-ovoj upravi u Njemačkoj prenosio je tekstualne opise i vizualne elemente, naglašavajući senzacionalne okuse vezane za čajeve, na zaslone kontrolnih vaga preko čitave njemačke maloprodajne mreže u 125 specijaliziranih trgovina čajem.
Mettler Toledo aplikacija bazirana na webu “Fresh Look Promoter” centralno kontrolira vrijeme i sadržaj promotivnih poruka poslanih idividualnim poslovnicama.
TeeGschwendner svjesno izbjegava animirane filmove i video klipove u svom digitalnom konceptu, kao što Birgit Rohn, direktorica marketinga u TeeGschwendner-u, objašnjava: “Za nas je prodajni fokus na razgovoru i savjetovanju kupaca. Kako ih ne bi obasipali informacijama ili ih ometali, koristimo zaslone za prikaz ekskluzivnih slika.”
U odnosu na vizualni prikaz na zaslonima vaga na PoS-u, tvrtka se ograničava na emotivne slike, prikazuje trenutke uživanja čaja i prezentacije ukusnih proizvoda. Opsežni testovi su već potvrdili da će ovo suzdržano korištenje digitalnih reklama imati željeni promotivni efekt.
Prije nacionalnog lansiranja, TeeGschwendner je napravio pilot Mettler Toledo aplikacije “Fresh Look Promoter” u pet dućana te je nekoliko mjeseci promatrao i analizirao reakcije kupaca.
|
“Digitalni zaslon je značajno privukao pažnju naših kupaca, bolje nego tradicionalni oglasi i posteri,” kaže Birgit Rohn, sumirajući rezultate, te dalje naglašavajući koristi digitalnog oglašavanja na mjestu prodaje: “Digitalna reklama je dinamična, nije statična. Sada možemo predstaviti moderne i ciljane promocije nekoliko različitih stavki u brzim slijedovima, ako tako želimo.”
Vaganje, pretpakiranje i kontrola, sve u jednom: za nove kontrolne vage za njihov dućan, TeeGschwendner je odabrao Mettler Toledo UC3 HTT-P model vage sa zaslonom osjetljivim na dodir i s crnim dizajnom kućišta, one se koriste u vezi sa kontrolnim programom UC3-Line.
Velik i jasan 12-inčni zaslon idealan je za učinkoviti prikaz digitalnih poruka. U elegantnom, crnom dizajnu, vage UC3 linije savršeno pristaju u korporativni stil tvrtke TeeGschwendner.
“Crna linija vaga predstavlja moderan stil koji podiže unutarnji dizajn prodavaonice i zahtjeva dodatni osvrt na prodajni pult,” objašnjava Julia Obstfelder, direktorica marketinga za Trgovinu za Centralnu Europu u tvrtki Mettler Toledo.
Nove kontrolne vage uključuju funkcionalnost nagradnih bodova, što je veliki bonus za TeeGschwendner-ove kupce. Ljubitelji čajeva sada mogu sakupljati bodove za vjernost i plaćati njima u svim TeeGschwendner dućanima. “Iskoristili smo ovu priliku da integriramo opciju nagradnih bodova u naš digitalni koncept oglašavanja, sa pojavljivanjem poruka na PoS zaslonu tijekom svake transakcije kako bismo podsjetili kupca da svaka kupnja u TeeGschwendneru omogućuje i zarađivanje bodova i plaćanje bodovima”, pojašnjava Birgit Rohn.
TeeGschwendner trenutno ima više od 120 dućana u Njemačkoj, te je time najveći specijalizirani maloprodavač čaja u zemlji. Uz dućane u Njemačkoj, tvrtka ima prodajne objekte i u Austriji, Švicarskoj, Luksemburgu, Saudijskoj Arabiji, Kuvajtu, Kataru, Brazilu i SAD-u. U asortimanu ima više od 350 različitih čajeva iz cijeloga svijeta, isto tako i široki izbor visoko kvalitetnog pribora za čaj uključujući različite metode pripreme.
Mettler Toledo je vodeći svjetski proizvođač preciznih mjernih instrumenata. Tvrtka je najveći svjetski proizvođač i dobavljač sistema za vaganje za laboratorije, industriju i maloprodaju hrane.
|
|
|
|