O marketingu
Seniko studio
Osnove marketinga
20.10.2006. Počeo 14. FESTO
OPATIJA, 19. listopada 2006. – Panel raspravom o regionalnoj medijskoj sceni započeo je 14. nacionalni festival oglašavanja FESTO 2006.

Tibor Gojun, predsjednik Uprave Hrvatskog oglasnog zbora je, otvarajući skup, rekao kako nakon uzbudljivih i kreativnih dana provedenih u pripremi skupa želi sudionicima još uzbudljivije i kreativnije slijedeće dane.

Vodeći ljudi globalnih kompanija koje su aktivni takmaci na televizijskom tržištu regije, i predstavnici javnih i privatnih elektronskih medija država regije - Mirko Galić, ravnatelj HRT-a, Hans Mahr, bivši potpredsjednik RTL grupe, direktor Adria regije CME Marijan Jurenec, ravnatelj RTVFBiH Jasmin Duraković i Ninoslav Pavić iz EPH-WAZ na panelu o regionalnoj medijskoj sceni govore o utjecaju businessa i koncentracije moći, što donosi globalizacija, nasuprot pitanju što u produkcijskom – kako programskom tako i marketinškom - donose globalni igrači te koje su implikacije na pojedina društva.

Ozren Kanceljak, direktor FESTO-a je otvarajući panel rekao kako su najveća ulaganja u posljednjih pet godina u regiju ulazile upravo u medijsku industriju, a u njima su sudjelovali upravo gosti panela.

FESTO 2006. koji se održava do 21. listopada, prvi put se održava u prostorima kompleksa Grand Hotela 4 opatijska cvijeta, i okupio je brojne stručnjake zaposlene u oglasnim i marketinškim agencijama, marketinškim odjelima raznih medija, dizajnerskim studijima, odjelima za odnose s javnošću državne uprave, velikim poduzećima i neprofitnim organizacijama.

U prostorima kongresnog centra postavljen je Stalni izložbeni postav natjecateljskih radova kao i izložba najboljih svjetskih godišnjih poslovnih izvješća Graphis Annual Report, koju su omogućili Studio International Borisa Ljubičića i Hrvatsko dizajnersko društvo, u umjetničkom paviljonu Juraj Matija Šporer.

Na najvećoj godišnjoj smotri dostignuća tržišnog komuniciranja u Hrvatskoj bit će dodjeljene Zlatna, srebrna i brončana zvona u 12 natjecateljskih skupina: tv oglas, serija tv oglasa, radio oglas, serija radio oglasa, novinski oglas, serija novinskih oglasa, vanjski oglas, serija vanjskih oglasa, cjelovita kampanja, sredstva izravne komunikacije, interaktivni mediji, kreativna upotreba medija, kroz ukupno 84 kategorije. Za ovogodišnje nagrade konkuriraju 323 rada, što je čak 15 posto više nego prošle godine.

Povezani članci
04.12.10 Odnosi s javnošću
Održan 18. FESTO i obilježena 50. obljetnica HOZ-a
26.11.10 Odnosi s javnošću
Obilježavanje 50 godina HOZ-a i 18 godina FESTO-a
02.04.10 Odnosi s javnošću
HURA svojim članicama: Ne sudjelujte na FESTO-u
15.04.08 Seminari, konferencije
FESTO 2008: Godišnji skup industrije tržišnog oglašavanja u svibnju
27.05.07 O marketingu
Opatija: dodijeljena "Zlatna zvona" na festivalu oglašavanja FESTO
22.10.06 Osnove marketinga
FESTO: Najviše nagrada dobili Bruketa & Žinić
21.10.06 Brandovi
FESTO: o brandiranju, korporativnom ugledu i radijskim medijima
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa