Seniko studio
Broj 5/2010
Izdvajamo iz broja:
Broj 5-2010 - Ivo Josipović
Bez reformi nema napretka - Ante Gavranović
Nove tendencije u prodaji i Generacija Y - mr.sc. Marinko Kovačić
Ljerka Puljić među nagrađenim poslovnim ženama godine u Europi
Kriza je izazov za prave ljude - Marijan Ožanić
München: Delegacija HOK-a posjetila novi obrtnički obrazovni centar - Dražen Maksimović
Kako izabrati dobre prodavače - prof.dr.sc. Zvonimir Pavlek
Investicije vrijedne 20 milijardi eura na čekanju - Uredništvo
Obrazovanje prodavača/komercijalista u funkciji konkurentnosti u trgovini - prof. Stjepan Brzak
bC trgovačke vage dolaze u elegantnoj crnoj boji - Uredništvo
Porezna reforma i hrvatska kriza - Guste Santini
Da li su strukturne promjene neophodne? - dr. Ichak Adizes
Promet kozmetike posebne namjene prema Pravilniku o zdravstvenoj ispravnosti predmeta široke potrošnje - mr.sc. Kate Bagović
Novo u Konzumu - Olea Young proizvodi za njegu lica - Uredništvo
Suvremena trgovina prirodnim farmaceutskim proizvodima
Berislav Pribanić
Suvremena trgovina prirodnim farmaceutskim proizvodima provodi se kroz ljekarne te ovlaštene biljne drogerije i prodavaonice.

Pri tome je vrlo važno da kupac, u ovom slučaju pacijent, točno zna za što mu je određeni pripravak potreban. O tome će ga obavijestiti i uputiti njegov liječnik i/ili ljekarnik.

Nakon dolaska u ljekarnu pacijent će se još jednom informirati i posavjetovati kod ljekarničkog osoblja, a ono će mu ponuditi najbolji pripravak za njegovu potrebu.

Prirodni farmaceutski proizvodi se koriste za ublažavanje tegoba (kašalj, hunjavica, bolne vene, želučani problemi... itd.) i njihov završetak, za poboljšanje općeg zdravstvenog stanja nekog dijela tijela i/ili organa, za njegu i prevenciju.
Zakon o lijekovima i medicinskim proizvodima svrstao ih je u sljedeće kategorije:
1. Lijek, koji se izdaje bez liječničkog recepta i za koji je Agencija za lijekove i medicinske proizvode izdala rješenje za stavljanje u promet (npr. Mucoplant Eukaliptusov Balzam S).
2. Dodaci prehrani, za koje MZSS izdaje notifikacijski broj (npr. Aktiv immun sirup).
3. Kozmetika posebne namjene, za koju MZSS izdaje urudžbeni broj i klasu (npr. Gel za vene).
4. Predmeti opće uporabe (npr. medicinska zubna pasta Lacalut Aktiv).
5. Dodaci prehrani bez potrebe izdavanja notifikacijskog broja (npr. NP Grožđani šećer), a sve to iz ponude Dr.Theiss.

Komunikaciju i informiranje prema pacijentu, ali i prema ljekarni i liječničkoj ordinaciji vrši marketing i stručna služba proizvođača. Od iznimne je važnosti da pacijent dobije jasne i iskrene informacije, a liječnik i ljekarnik, točan i stručan opis i namjenu pripravka.

U tom slučaju, uz pravu kvalitetu i odgovarajuću, svakako realnu cijenu, krug se zatvara od onoga tko proizvodi i distribuira proizvod, liječnika i ljekarnika, do zadovoljnog pacijenta.
Upravi, Uredništvu i Savjetu naše drage Suvremene trgovine od srca čestitam u osobno ime i u ime djelatnika tvrtke Naturprodukt na 35 godina rada i želim daljnje uspjehe i prosperitet uz obilje vrhunskih tekstova i informacija.

Izdvajamo iz broja:
Broj 5-2010
Bez reformi nema napretka
Nove tendencije u prodaji i Generacija Y
Ljerka Puljić među nagrađenim poslovnim ženama godine u Europi
Kriza je izazov za prave ljude
München: Delegacija HOK-a posjetila novi obrtnički obrazovni centar
Kako izabrati dobre prodavače
Investicije vrijedne 20 milijardi eura na čekanju
Obrazovanje prodavača/komercijalista u funkciji konkurentnosti u trgovini
bC trgovačke vage dolaze u elegantnoj crnoj boji
Porezna reforma i hrvatska kriza
Da li su strukturne promjene neophodne?
Promet kozmetike posebne namjene prema Pravilniku o zdravstvenoj ispravnosti predmeta široke potrošnje
Novo u Konzumu - Olea Young proizvodi za njegu lica
Arhiva
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa