Seniko studio
Broj 5/2010
Izdvajamo iz broja:
Bez reformi nema napretka - Ante Gavranović
Nove tendencije u prodaji i Generacija Y - mr.sc. Marinko Kovačić
Ljerka Puljić među nagrađenim poslovnim ženama godine u Europi
Kriza je izazov za prave ljude - Marijan Ožanić
München: Delegacija HOK-a posjetila novi obrtnički obrazovni centar - Dražen Maksimović
Kako izabrati dobre prodavače - prof.dr.sc. Zvonimir Pavlek
Investicije vrijedne 20 milijardi eura na čekanju - Uredništvo
Obrazovanje prodavača/komercijalista u funkciji konkurentnosti u trgovini - prof. Stjepan Brzak
bC trgovačke vage dolaze u elegantnoj crnoj boji - Uredništvo
Porezna reforma i hrvatska kriza - Guste Santini
Da li su strukturne promjene neophodne? - dr. Ichak Adizes
Suvremena trgovina prirodnim farmaceutskim proizvodima - Berislav Pribanić
Promet kozmetike posebne namjene prema Pravilniku o zdravstvenoj ispravnosti predmeta široke potrošnje - mr.sc. Kate Bagović
Novo u Konzumu - Olea Young proizvodi za njegu lica - Uredništvo
Broj 5-2010
Ivo Josipović
Uvodnik

Predsjednika Republike za časopis „Suvremena trgovina“ u povodu 35. obljetnice izlaženja časopisa i održavanja stručnog savjetovanja: Uloga trgovine u hrvatskom gospodarstvu u procesu uključivanja u EU
Drago mi je da ovim putem mogu čestitati redakciji i izdavačima časopisa SUVREMENA TRGOVINA njihov jubilej – neprekidno izlaženje kroz posljednjih 35 godina.

Ovaj specijalizirani časopis bio je svjedok vremena, svjedok događanja i svjedok ozbiljnih promjena u hrvatskom društvu, napose na području trgovine.

Časopis je uspio razbijati stereotipe o trgovini u društvu. Sve to vrijeme služio je kao stručna platforma za razvoj, uvođenje novih oblika poslovanja u trgovini, uključivanja trgovine u suvremene tehnološke tokove. Na člancima istaknutih domaćih i međunarodnih stručnjaka napajale su se cijele generacije mladih poslenika u ovoj struci. Posebna je vrijednost što je uspio okupljati vrsne stručnjake, koji su unosili nove tonove i utjecali na prihvaćanje novih trendova, u skladu s kretanjima na svjetskoj gospodarskoj pozornici.

Od samog početka intencija je časopisa zadovoljavati visoko postavljene kriterije koji osiguravaju stručnu i kvalitetnu prezentaciju aktualne problematike. Vjerojatno u toj simbiozi stalnog dopunjavanja teorijskih i praktičnih rješenja leži pravi ključ uspjeha i dugogodišnjeg opstanka.

Moram reći da me posebno veseli činjenica da se časopis koristi u pojedinim školskim centrima kao važan izvor suvremenih stručnih iskustava i spoznaja s područja trgovine.

Stručni časopis SUVREMENA TRGOVINA prerastao je u godinama izlaženja i u organizatora stručnih skupova zaposlenika u trgovini. Prvi stručni skupovi održani su, koliko znam, već u prvoj godini izlaženja časopisa. Time je odmah naglašena intencija Uredništva u stvaranju šire društvene klime oko trgovine i njenih djelatnika, što nije uvijek bilo lako i jednostavno. Kroz ove skupove pokušavalo se jednostavno nametnuti aktualne teme gospodarstva, s posebnim osvrtom na ulogu trgovine u ukupnom gospodarskom životu.

U tom smislu pozdravljam savjetovanje na temu Uloge trgovine u hrvatskom gospodarstvu u procesu uključivanja u EU. Smatram da je rasprava o ulozi trgovine u nacionalnom gospodarstvu od velike važnosti, jer trgovina bitno utječe na razvoj domaće proizvodnje i važan je čimbenik u zapošljavanju.

Važan je čimbenik u stvaranju ponude u turističkoj potrošnji, što je presudno za konačni financijski učinak turističke sezone.

Želio bih da kreatori naše gospodarske politike u narednim razdobljima posvete trgovini veću pozornost no što je to dosad bio slučaj. To se, prije svega, odnosi na razvijanje odnosa trgovine i domaće proizvodnje posebno na području prehrambene industrije, sa željom da što više vlastitih domaćih proizvoda i brandova vidimo na policama naših glamuroznih trgovačkih centara, ali i u malim obrtničkim prodajnim mjestima, koje ne smijemo zapostavljati.

Predsjednik
Republike Hrvatske
Prof. dr. sc. Ivo Josipović

Izdvajamo iz broja:
Bez reformi nema napretka
Nove tendencije u prodaji i Generacija Y
Ljerka Puljić među nagrađenim poslovnim ženama godine u Europi
Kriza je izazov za prave ljude
München: Delegacija HOK-a posjetila novi obrtnički obrazovni centar
Kako izabrati dobre prodavače
Investicije vrijedne 20 milijardi eura na čekanju
Obrazovanje prodavača/komercijalista u funkciji konkurentnosti u trgovini
bC trgovačke vage dolaze u elegantnoj crnoj boji
Porezna reforma i hrvatska kriza
Da li su strukturne promjene neophodne?
Suvremena trgovina prirodnim farmaceutskim proizvodima
Promet kozmetike posebne namjene prema Pravilniku o zdravstvenoj ispravnosti predmeta široke potrošnje
Novo u Konzumu - Olea Young proizvodi za njegu lica
Arhiva
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa