15.10.2010.
Tržište osiguranja u prva tri kvartala palo 2,26 posto
Tržišnom lideru Croatia osiguranju ove godine premija je smanjena 5,22%, dvostruko više od pada ukupnoga tržišta osiguranja, a tržišni udjel im je smanjen s 34,51 na 33,47 posto
Osiguravajuća društva u Hrvatskoj u prvih su devet mjeseci ove godine zaračunala 7,06 milijardi kuna bruto premije, što je 2,26 posto manje nego u istom prošlogodišnjem razdoblju, pokazuju podaci koje su objavili Hanfa i Hrvatski ured za osiguranje (HUO).
Pritom je premija neživotnih osiguranja smanjena 2,99 posto na 5,31 milijardu kuna, dok je premija u životnim osiguranjima neznatno povećana (0,05 posto) na 1,749 milijardi kuna.
Ukupno devet osiguravajućih kuća ove je godine imalo manju premiju nego lani, a najveći pad premije imali su Agram životno osiguranje (7,38 posto), Euroherc (6,33 posto) i Sunce osiguranje (5,42), odnosno tri društva iz sastava koncerna Agram Dubravka Grgića.
Tržišni lider Croatia osiguranje ove je godine zabilježio pad premije od 5,22 posto, što znači dvostruko više od pada ukupnoga tržišta osiguranja, a njihov je tržišni udjel u godinu dana smanjen s 34,51 na 33,47 posto.
Blagi pad premije (0,47 posto) ove je godine zabilježio i drugi najveći osiguratelj Allianz Zagreb, kojem je ipak tržišni udjel malo porastao, s 10,38 na 10,57 posto.
U postotku najveći rast premije (ali tu je riječ o malim apsolutnim iznosima) bilježi Victoria osiguranje koje je zapravo tek ove godine počelo ozbiljnije prikupljati premiju, te druge manje osiguravajuće kuće poput Societe Generale osiguranja, KD životnog osiguranja, Helios VIG-a i Victoria životnog osiguranja. (Bankamagazin)
|
|
|
|