Seniko studio
Broj 5/2010
Izdvajamo iz broja:
Broj 5-2010 - Ivo Josipović
Bez reformi nema napretka - Ante Gavranović
Nove tendencije u prodaji i Generacija Y - mr.sc. Marinko Kovačić
Ljerka Puljić među nagrađenim poslovnim ženama godine u Europi
Kriza je izazov za prave ljude - Marijan Ožanić
München: Delegacija HOK-a posjetila novi obrtnički obrazovni centar - Dražen Maksimović
Kako izabrati dobre prodavače - prof.dr.sc. Zvonimir Pavlek
Investicije vrijedne 20 milijardi eura na čekanju - Uredništvo
Obrazovanje prodavača/komercijalista u funkciji konkurentnosti u trgovini - prof. Stjepan Brzak
Porezna reforma i hrvatska kriza - Guste Santini
Da li su strukturne promjene neophodne? - dr. Ichak Adizes
Suvremena trgovina prirodnim farmaceutskim proizvodima - Berislav Pribanić
Promet kozmetike posebne namjene prema Pravilniku o zdravstvenoj ispravnosti predmeta široke potrošnje - mr.sc. Kate Bagović
Novo u Konzumu - Olea Young proizvodi za njegu lica - Uredništvo
bC trgovačke vage dolaze u elegantnoj crnoj boji
Uredništvo
Zavjesa samo što se nije podigla: METTLER TOLEDO bC trgovačke vage uskoro će biti dostupne u bezvremenskoj elegantnoj crnoj boji. Lansiranje na tržište planirano je za zadnji kvartal 2010. godine.

Bilo da se koriste u supermarketima ili specijaliziranim prodavaonicama, METTLER TOLEDO trgovačke vage bC linije su veoma cijenjene i međunarodno vrlo popularne vage. Od sada, bC vage postaju dostupne u stilskom crnom kućištu.

Što čini crnu bC trgovačku vagu tako posebnom? “U psihologiji boja, crna predstavlja neovisnost, važnost, individualnost i kredibilitet”, objašnjava Julia Obstfelder, Voditeljica marketinga za trgovinu za Centralnu Europu.

“U tom smislu, crna je u skladu sa trenutnim trendovima u modernoj maloprodaji – trend koji se oslanja na diferencijaciju i naglašavanje specifičnih detalja. Crno se ističe – iznad ostalih je. Zahvaljujući novim crnim bC vagama, mesnice i supermarketi mogu imati koristi od psihološkog efekta boje i time poboljšati emotivnu privlačnost prodajnog prostora. Stilska crna boja postavlja standard za naše taktilne trgovačke vage. 2008. godine lansirali smo crno izdanje naše linije UC3 vaga temeljenih na računlu sa zaslonom osjetljivim na dodir, tako da sada nudimo oba modela sa crnim kućištem”, kaže Obstfelder.

Crne bC vage također obilježavaju ažurirani zasloni za kupca i zaposlenika te zadržavaju visoku razinu kontrasta i oštrine od prijašnjih modela kako bi se osigurala dobra čitljivost pod različitim uvjetima osvjetljenja.

Dvije linije na zaslonu ostavljaju dovoljno prostora da stavke budu potpuno ispisane, eliminirajući tako potrebu za korištenjem zbunjujućih kratica.

Nadalje, zasloni su idealni za korištenje u specijaliziranim mesnicama na pultevima jer skreću dodatnu pažnju na najnovije posebne ponude, koristeći tekstove ili promotivne naslove koji se sastoje od nekoliko linija – što može biti korisno kada se zaposlenik odmakne od pulta.

Zaposlenikov zaslon visoke rezolucije potpuno koristi mogućnosti interaktivnog izbornika tako da je to dovoljno za bilo kojeg člana tima – čak i za nove zaposelnike i privremeno osoblje – da shvate brzo, bez potrebe za opsežnim treninzima.

METTLER TOLEDO je vodeći svjetski proizvođač preciznih mjernih instrumenata. Tvrtka je najveći svjetski proizvođač i dobavljač sistema za vaganje za laboratorije, industriju i maloprodaju hrane.

Više informacija o tvrtki METTLER TOLEDO možete naći na www.mt.com

Izdvajamo iz broja:
Broj 5-2010
Bez reformi nema napretka
Nove tendencije u prodaji i Generacija Y
Ljerka Puljić među nagrađenim poslovnim ženama godine u Europi
Kriza je izazov za prave ljude
München: Delegacija HOK-a posjetila novi obrtnički obrazovni centar
Kako izabrati dobre prodavače
Investicije vrijedne 20 milijardi eura na čekanju
Obrazovanje prodavača/komercijalista u funkciji konkurentnosti u trgovini
Porezna reforma i hrvatska kriza
Da li su strukturne promjene neophodne?
Suvremena trgovina prirodnim farmaceutskim proizvodima
Promet kozmetike posebne namjene prema Pravilniku o zdravstvenoj ispravnosti predmeta široke potrošnje
Novo u Konzumu - Olea Young proizvodi za njegu lica
Arhiva
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa