07.09.2010.
Gorenje na sajmu IFA 2010 u Berlinu
Slovenski proizvođač kućanskih aparata Gorenje ostvaruje zapažen nastup na sajmu inovacija IFA 2010 koji je započeo 3. rujna, a završava sutra u Berlinu.
Na izložbenoj površini Gorenja, koja na ovom prestižnom sajmu iznosi 500 četvornih metara, prikazat će se brojne novosti i inovacije koje će ponovno potvrditi njegovu viziju stvaraoca okrenutog dizajnu tehnološki naprednih kućanskih aparata prihvatljivih kako korisnicima tako i okolišu.
Međunarodni sajam IFA 2010, pokrenut u ranim 1920. godinama, svjetski je vodeća priredba za današnje tržište stila života potrošača. Ove godine, po treći puta kako je izložba HOME APPLIANCES @ IFA postala dio priredbe, bit će prisutni svi važni svjetski proizvođači kućanskih aparata. Na ovogodišnjoj izložbi Gorenje slavi i svojih 60 godina stvaralaštva i iskustva.
Kao globalna pozornica inovativnih ideja i rješenja proizvoda, IFA je velika prilika da se učvrste postojeća poslovna partnerstva i ostvare nova. Prošle je godine Gorenje ugostilo više od 2.300 poslovnih partnera iz cijeloga svijeta, a ove se godine godine ukazala prilika pozvati ih da se pridruže kompaniji u proslavi njenog šezdesetog rođendana. Gorenje je, u počast ovoj svečanoj prilici, lansiralo ograničeno jubilarno izdanje aparata nazvano Gorenje Simplicity Moonlight koje će stoga svoj prvi nastup imati na sajmu.
|
IFA određuje sutrašnji maloprodajni portfolio proizvoda, inovaciju i tehnologiju kao i razvoj novih proizvoda koji su od ključne važnosti za daljnji napredak kako kompanija tako i robnih znakova. "Niz novosti predstavljenih u Berlinu ove godine svjedoči Gorenjevu posvećenost razvoju i tehnološki usavršenim i okolišu prihvatljivim kućanskim aparatima koji se obraćaju kupcima privlačnim dizajnom i inovativnim rješenjima. Uistinu, praćenje kvalitetnijeg dizajna, inovacije i održivi razvoj ispunili su 60 godina kreativnosti i uspostavili čvrsti temelj našem budućem poslovnom uspjehu," rekao je Franjo Bobinac, predsjednik uprave Gorenja i izvršni direktor.
Predodređena da izazove pažnju na predstavi je premijera inovativne aplikacije GreenConnected. Korištenje visoko tehnološke inovacije u korist energetske učinkovitosti originalno je unapređenje postojećeg sustava iGorenje koje omogućava upravljanje inteligentno povezljivih kućanskih aparata iz udaljenih lokacija.
Korisničko sučelje iGorenja prilagođeno je za uporabu s iPad tablet PC-jem i unaprijeđeno s revolucionarnim pametnim konceptom upravljanja potrošnje nazvanim PowerManagement koji optimalizira uporabu energije podešavajući tempiranje radnih ciklusa aparata.
Niz priključivih aparata uključuje perilicu rublja, pećnicu i najnovije dodani hladnjak i hladnjak combo. Ovaj posljednji posjeduje pionirsku inovaciju: akumulator koji se puni kada je struja jeftinija kako bi napajao uređaj za vrijeme kada je struja skuplja ali i rad uređaja kod nestanka struje.
|
Može se upotrijebiti uređaj s Wi-Fi sučeljem, kao što je mobilni telefon, PDA, iPod Touch, prijenosno računalo, iPad, itd., za provjeru stanja aparata i za slanje naredbi s udaljene lokacije. Gorenjevi stručnjaci nastavit će razvijati sustav iGorenje kako bi u njega uključili za korisnika još bolji i ekonomičniji rad kućanskih aparata, kako kod kuće tako i na putu.
Osim toga, Gorenjev portfolio novosti prikazanih na izložbenom prostoru uključuje novu generaciju modela hladnjaka razreda A+++. Uz udovoljavanje zahtjeva najvišeg energetskog razreda, tu su i buduće brojne ekonomične funkcije i tehnološka unapređenja kao što su poboljšani sustav izolacije, inovativna rješenja komponenata sustava hlađenjan i napredni komperesor sa svrhom smanjenja potrošnje energije na minimum. Stoga će modeli aparata u budućem najvišem energetskom razredu A, predstavljeni u Berlinu, uštedjeti 60 posto energije u usporedbi s aparatima energetskog razreda A. njihovo se lansiranje na tržište planira tijekom sljedeće godine.
|
Tijekom 2011. također će biti lansirana i kolekcija Gorenje Pininfarina Titanium Collection, još jedna kolekcija aparata čija je premijera ove godine. Inspirirani snagom i ljepotom ovog prestižnog metala, ovo predstavlja slijeđenje triju najpopularnijih kolekcija koje su nastale kao rezultat Gorenjeve suradnje sa studijem Pininfarina design studio.
Središnji izložak na ovogodišnjoj izložbi moža najbolje simbolizira duh Gorenjeve kreativnosti. Jedan od Gorenjevih glavnih konceptualnih proizvoda, luksuzni SmarTable, prekriven je zelenom travom kako bi predstavio još jednu moguću primjenu koncepta hladnjaka integriranog u bazu stola i naglasio postojanje kompanijine svijesti za okoliš.
Uz Gornjeve novosti, na sajmu će se svojim šarmom iskazat i druge Gorenjeve hit-kolekcije. Gorenje designed by Karim Rashid te Gorenje Retro Collection.
|
|
|
|