Međunarodno poslovanje
Seniko studio
Tvrtke i tržišta
10.08.2010. Radenska planira veću prodaju u Hrvatskoj
Prodaja slovenske mineralne vode "Radenska" u Hrvatskoj drastično se smanjila u zadnjih dvadesetak godina, no u kompaniji skori ulazak Hrvatske u EU vide kao priliku za povećanje prodaje

Prodaja slovenske mineralne vode "Radenska" u Hrvatskoj drastično se smanjila u zadnjih dvadesetak godina zbog nove konkurencije, ali i carina, pa u toj kompaniji skori ulazak Hrvatske u EU vide kao priliku za povećanje prodaje.

"Na hrvatskom smo tržištu očuvali naš brend i kad carinske barijere jednom padnu računamo na veći tržišni udio nego što ga imamo danas", rekao je u razgovoru za Slovensku tiskovnu agenciju STA direktor "Radenske" Zvonko Murgelj.

Murgelj tvrdi da Radenska u Hrvatskoj nije mogla biti konkurentna cijenom zbog uvoznih carina koje iznose 17 i 18 posto, zbog rasta Jamnice i dolaska strane konkurencije na hrvatsko tržište na kojemu je nekoć Radenska voda dominirala.

Unatoč dobrim političkim odnosima u zadnjih godinu dana, to se nije pokazalo u mogućoj većoj potrošnji Radenske u Hrvatskoj jer je ta mineralna voda malo prisutna na trgovačkim policama u zemlji koja će uskoro ući u EU. No, bolje će biti kad otpadnu carinske barijere ulaskom Hrvatske u tu integraciju, očekuje Murgelj. (H)

Povezani članci
04.02.16 Prehrambeni proizvodi
Kofola ČeskoSlovensko kupila asortiman bezalkoholnih pića Badela 1862
03.02.16 Strateški savezi
Potpisani ugovori Badela 1862 i Radenske
21.12.15 Strateški savezi
Badel 1862 postigao dogovor s Radenskom d.d. o daljnjoj suradnji
09.12.15 Strateški savezi
Radenska partner Pepsiju i na hrvatskom tržištu
12.08.15 Tvrtke i tržišta
Radenska: Prodaja na tržištima bivše Jugoslavije skočila 23%
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa