Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
Međunarodno poslovanje
>>
Tvrtke i tržišta
Četvrtak, 28.03.2024
Međunarodno poslovanje
Izvoz
Uvoz
Licenca
Leasing
Franchising
Izravna strana ulaganja
Strateški savezi
Šira regija
Tvrtke i tržišta
WTO
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Tvrtke i tržišta
10.08.2010.
Radenska planira veću prodaju u Hrvatskoj
Prodaja slovenske mineralne vode "Radenska" u Hrvatskoj drastično se smanjila u zadnjih dvadesetak godina, no u kompaniji skori ulazak Hrvatske u EU vide kao priliku za povećanje prodaje
Prodaja slovenske mineralne vode "Radenska" u Hrvatskoj drastično se smanjila u zadnjih dvadesetak godina zbog nove konkurencije, ali i carina, pa u toj kompaniji skori ulazak Hrvatske u EU vide kao priliku za povećanje prodaje.
"Na hrvatskom smo tržištu očuvali naš brend i kad carinske barijere jednom padnu računamo na veći tržišni udio nego što ga imamo danas", rekao je u razgovoru za Slovensku tiskovnu agenciju STA direktor "Radenske" Zvonko Murgelj.
Murgelj tvrdi da Radenska u Hrvatskoj nije mogla biti konkurentna cijenom zbog uvoznih carina koje iznose 17 i 18 posto, zbog rasta Jamnice i dolaska strane konkurencije na hrvatsko tržište na kojemu je nekoć Radenska voda dominirala.
Unatoč dobrim političkim odnosima u zadnjih godinu dana, to se nije pokazalo u mogućoj većoj potrošnji Radenske u Hrvatskoj jer je ta mineralna voda malo prisutna na trgovačkim policama u zemlji koja će uskoro ući u EU. No, bolje će biti kad otpadnu carinske barijere ulaskom Hrvatske u tu integraciju, očekuje Murgelj. (H)
Povezani članci
04.02.16
Prehrambeni proizvodi
Kofola ČeskoSlovensko kupila asortiman bezalkoholnih pića Badela 1862
03.02.16
Strateški savezi
Potpisani ugovori Badela 1862 i Radenske
21.12.15
Strateški savezi
Badel 1862 postigao dogovor s Radenskom d.d. o daljnjoj suradnji
09.12.15
Strateški savezi
Radenska partner Pepsiju i na hrvatskom tržištu
12.08.15
Tvrtke i tržišta
Radenska: Prodaja na tržištima bivše Jugoslavije skočila 23%
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.