Trgovina
Seniko studio
Trgovina na malo
17.05.2010. Unatoč krizi moderni formati trgovina dominiraju u zemljama CEE regije
Najviše kupaca kupuje u supermarketima, njih 30 posto, zatim u hipermarketima (25%), te diskontnim trgovinama (16%)

Istraživanje kupaca roba široke potrošnje, koje je u studenom prošle godine provela agencija GfK (Shopping Monitor CEE 2010), pokazalo je da se u regiji centralne i istočne Europe najčešće kupuje u hipermarketima, supermarketima i diskontnim trgovinama – u prosjeku gotovo 70% potrošača izjavljuje da na tim mjestima ostavlja najviše novca.

Promatrano u cijelosti, oko 30% kupaca obuhvaćene regije ističe supermarkete kao glavno mjesto, a 25% kupaca potroši najviše novca u hipermarketima. Još 16% kupaca otpada na diskontne trgovine kao glavno mjesto kupnje robe široke potrošnje i hrane.
Glavno mjesto kupnje hrane u promatranim zemljama – prikaz po formatima prodajnih mjesta
Glavno mjesto kupnje hrane u promatranim zemljama – prikaz po formatima prodajnih mjesta
Ako se pak promatra konkretne lance kao glavno mjesto kupnje tada se Kaufland pojavljuje među prva tri vodeća lanca u pet zemalja. Tesco ima srednju poziciju - u četiri zemlje, dok su Carrefour, CBA i Penny Market među vodećom trojkom u dvije zemlje.

Godišnje istraživanje stanovništva o navikama kupovanja provedeno je u 11 zemalja – BiH, Bugarska, Češka, Hrvatska, Mađarska, Poljska, Rumunjska (samo urbana populacija), Srbija, Slovačka, Slovenija i Ukrajina.

Povezani članci
24.07.15 Vijesti iz svijeta
Dobit Unilevera smanjena u prvom polugodištu, prihodi porasli
13.11.14 Trgovina na malo
U četiri godine u Arena Centru 30 milijuna posjetitelja
03.11.14 Vijesti iz svijeta
Argentina optužila P&G za poreznu prijevaru
23.01.13 Vijesti iz svijeta
Unilever povećao dobit zahvaljujući tržištima u nastajanju
25.10.12 Tvrtke i tržišta
Unilever osjetno povećao prihode zahvaljujući tržištima u nastajanju
26.04.12 Tvrtke i tržišta
Podignute cijene i tržišta u nastajanju poduprli Unileverove rezultate u prvom tromjesečju
29.02.12 Trgovina na malo
Trgovci ne očekuju veće korekcije cijena zbog višeg PDV-a
24.02.12 Tvrtke i tržišta
Procter & Gamble ukida 5.700 radnih mjesta
03.11.11 Tvrtke i tržišta
Unilever s višim cijenama povećao prihode za 7,8 posto
20.09.10 Šira regija
EK zauzadava spekulacije i na tržištu roba
17.08.10 Prehrambeni proizvodi
Poslovni dnevnik: Hoćete uvoziti hranu? Može, uz dozvolu i polog
10.06.10 Seminari, konferencije
Uloga trgovine u hrvatskom gospodarstvu u procesu uključivanja u EU
27.04.09 Financije i gospodarstvo
Tri bilijuna dolara prihoda od prodaje robe široke potrošnje
13.03.09 Trgovina na malo
Sve više Hrvata kupuje hranu u hipermarketima
24.02.09 Trgovina na malo
GFK: 72 posto prodaje robe široke potrošnje u trgovačkim lancima
25.02.08 Seminari, konferencije
Konferencija o proizvodnji i distribuciji robe široke potrošnje
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa