Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
Trgovina
>>
Trgovina na malo
Četvrtak, 28.03.2024
Trgovina
Trgovina motornim vozilima
Trgovina na veliko
Trgovina na malo
Turizam
Promocije
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Trgovina na malo
17.05.2010.
Unatoč krizi moderni formati trgovina dominiraju u zemljama CEE regije
Najviše kupaca kupuje u supermarketima, njih 30 posto, zatim u hipermarketima (25%), te diskontnim trgovinama (16%)
Istraživanje kupaca roba široke potrošnje, koje je u studenom prošle godine provela agencija GfK (Shopping Monitor CEE 2010), pokazalo je da se u regiji centralne i istočne Europe najčešće kupuje u hipermarketima, supermarketima i diskontnim trgovinama – u prosjeku gotovo 70% potrošača izjavljuje da na tim mjestima ostavlja najviše novca.
Promatrano u cijelosti, oko 30% kupaca obuhvaćene regije ističe supermarkete kao glavno mjesto, a 25% kupaca potroši najviše novca u hipermarketima. Još 16% kupaca otpada na diskontne trgovine kao glavno mjesto kupnje robe široke potrošnje i hrane.
Glavno mjesto kupnje hrane u promatranim zemljama – prikaz po formatima prodajnih mjesta
Ako se pak promatra konkretne lance kao glavno mjesto kupnje tada se Kaufland pojavljuje među prva tri vodeća lanca u pet zemalja. Tesco ima srednju poziciju - u četiri zemlje, dok su Carrefour, CBA i Penny Market među vodećom trojkom u dvije zemlje.
Godišnje istraživanje stanovništva o navikama kupovanja provedeno je u 11 zemalja – BiH, Bugarska, Češka, Hrvatska, Mađarska, Poljska, Rumunjska (samo urbana populacija), Srbija, Slovačka, Slovenija i Ukrajina.
Povezani članci
24.07.15
Vijesti iz svijeta
Dobit Unilevera smanjena u prvom polugodištu, prihodi porasli
13.11.14
Trgovina na malo
U četiri godine u Arena Centru 30 milijuna posjetitelja
03.11.14
Vijesti iz svijeta
Argentina optužila P&G za poreznu prijevaru
23.01.13
Vijesti iz svijeta
Unilever povećao dobit zahvaljujući tržištima u nastajanju
25.10.12
Tvrtke i tržišta
Unilever osjetno povećao prihode zahvaljujući tržištima u nastajanju
26.04.12
Tvrtke i tržišta
Podignute cijene i tržišta u nastajanju poduprli Unileverove rezultate u prvom tromjesečju
29.02.12
Trgovina na malo
Trgovci ne očekuju veće korekcije cijena zbog višeg PDV-a
24.02.12
Tvrtke i tržišta
Procter & Gamble ukida 5.700 radnih mjesta
03.11.11
Tvrtke i tržišta
Unilever s višim cijenama povećao prihode za 7,8 posto
20.09.10
Šira regija
EK zauzadava spekulacije i na tržištu roba
17.08.10
Prehrambeni proizvodi
Poslovni dnevnik: Hoćete uvoziti hranu? Može, uz dozvolu i polog
10.06.10
Seminari, konferencije
Uloga trgovine u hrvatskom gospodarstvu u procesu uključivanja u EU
27.04.09
Financije i gospodarstvo
Tri bilijuna dolara prihoda od prodaje robe široke potrošnje
13.03.09
Trgovina na malo
Sve više Hrvata kupuje hranu u hipermarketima
24.02.09
Trgovina na malo
GFK: 72 posto prodaje robe široke potrošnje u trgovačkim lancima
25.02.08
Seminari, konferencije
Konferencija o proizvodnji i distribuciji robe široke potrošnje
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.