Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
O marketingu
>>
Brandovi
Subota, 20.04.2024
O marketingu
Osnove marketinga
Brandovi
Istraživanja
Odnosi s javnošću
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Brandovi
29.03.2010.
Projekt BRANDpuls lansiran na tržišta Bliskog Istoka i Sjeverne Afrike
Hrvatski proizvod BRANDpuls počinje se koristiti kao alat za brand i marketing management u četiri zemlje MENA regije (Middle East and North Africa): Egiptu, Libanonu, Saudijskoj Arabiji i Ujedinjenim Arapskim Emiratima
Istraživački projekt BRANDpuls, razvijen u agenciji Ipsos Puls, prerastao je okvire najvažnijeg regionalnog alata za brand i marketing management te će od travnja biti korišten i na tržištima Egipta, Libanona, Saudijske Arabije i Ujedinjenih Arapskih Emirata, priopćeno je danas iz ove agencije.
Za početak plasiranja BRANDpulsa na svjetsko tržište odabrana je MENA regija u kojoj Ipsos želi dodatno učvrstiti poziciju lidera u istraživanjima za potrebe marketinškog i medijskog tržišta.
U planu je i širenje na ostale zemlje u MENA regiji, a u tijeku su pregovori i za implementaciju ovog projekta u nekoliko zemalja Južne i Srednje Amerike s Meksikom kao prvim tržištem.
Plasiranje BRANDpulsa na nova tržišta pokazuje kako i u vrijeme svjetske gospodarske krize, hrvatski know-how može biti dobar izvozni proizvod, ističe se u priopćenju.
BRANDpuls je istraživački projekt razvijen 2006. godine koji je ubrzo postao dominantan alat za upravljanje robnim markama i precizno medijsko planiranje na hrvatskom tržištu.
Podatke koji se prikupljaju dva puta godišnje na uzorku od 4000 ispitanika koriste marketinške agencije, mediji i oglašivači za detaljni pregled tržišta analiziranjem stavova potrošača prema tržišnim markama. Također, BRANDpuls omogućuje dubinsku analizu različitih segmenata potrošača.
Podsjećamo, jedna od najvećih svjetskih agencija za istraživanje tržišta, Ipsos, kupila je većinski udio u hrvatskoj agenciji Puls početkom 2009. godine. Od tada na hrvatskom tržištu djeluju pod nazivom Ipsos Puls.
Povezani članci
14.02.14
Vijesti
Hrvatski potrošači boje se negativnog učinka EU regulative u vezi s kartičnim plaćanjima
14.02.13
Tvrtke i tržišta
Hrvatski potrošači potvrdili - Vegeta najjači brand u Hrvatskoj
19.10.11
Brandovi
BRANDscore: Među top 30 brendova u Hrvatskoj čak 20 domaćih
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.