O marketingu
Seniko studio
Brandovi
29.03.2010. Projekt BRANDpuls lansiran na tržišta Bliskog Istoka i Sjeverne Afrike
Hrvatski proizvod BRANDpuls počinje se koristiti kao alat za brand i marketing management u četiri zemlje MENA regije (Middle East and North Africa): Egiptu, Libanonu, Saudijskoj Arabiji i Ujedinjenim Arapskim Emiratima

Istraživački projekt BRANDpuls, razvijen u agenciji Ipsos Puls, prerastao je okvire najvažnijeg regionalnog alata za brand i marketing management te će od travnja biti korišten i na tržištima Egipta, Libanona, Saudijske Arabije i Ujedinjenih Arapskih Emirata, priopćeno je danas iz ove agencije.

Za početak plasiranja BRANDpulsa na svjetsko tržište odabrana je MENA regija u kojoj Ipsos želi dodatno učvrstiti poziciju lidera u istraživanjima za potrebe marketinškog i medijskog tržišta.

U planu je i širenje na ostale zemlje u MENA regiji, a u tijeku su pregovori i za implementaciju ovog projekta u nekoliko zemalja Južne i Srednje Amerike s Meksikom kao prvim tržištem.

Plasiranje BRANDpulsa na nova tržišta pokazuje kako i u vrijeme svjetske gospodarske krize, hrvatski know-how može biti dobar izvozni proizvod, ističe se u priopćenju.

BRANDpuls je istraživački projekt razvijen 2006. godine koji je ubrzo postao dominantan alat za upravljanje robnim markama i precizno medijsko planiranje na hrvatskom tržištu.

Podatke koji se prikupljaju dva puta godišnje na uzorku od 4000 ispitanika koriste marketinške agencije, mediji i oglašivači za detaljni pregled tržišta analiziranjem stavova potrošača prema tržišnim markama. Također, BRANDpuls omogućuje dubinsku analizu različitih segmenata potrošača.

Podsjećamo, jedna od najvećih svjetskih agencija za istraživanje tržišta, Ipsos, kupila je većinski udio u hrvatskoj agenciji Puls početkom 2009. godine. Od tada na hrvatskom tržištu djeluju pod nazivom Ipsos Puls.

Povezani članci
14.02.14 Vijesti
Hrvatski potrošači boje se negativnog učinka EU regulative u vezi s kartičnim plaćanjima
14.02.13 Tvrtke i tržišta
Hrvatski potrošači potvrdili - Vegeta najjači brand u Hrvatskoj
19.10.11 Brandovi
BRANDscore: Među top 30 brendova u Hrvatskoj čak 20 domaćih
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa