Seniko studio
Broj 1/2010
Izdvajamo iz broja:
Broj 1-2010 - Ante Gavranović
Hrvatska u potrazi za izlazima iz krize - Ante Gavranović
Dodijeljene "Zlatne kune" za 2009. godinu
HG Spot predstavio novu poslovnu strategiju
Biovegina robna marka obogatila Konzumovu ponudu ekoproizvoda
NL: Kupci se odriču svega osim kruha
Od loših navika do infarkta - Zvezdan Horvat
Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu - Marina Obšivač
Atlantic distributer brendova one2playa
Atlantic Grupa postaje ekskluzivni distributer poznatih brandova one2playa poput Gormita, Winxica, Bumbe, Fifi, Roaryja i drugih, u Hrvatskoj, kao i u BiH, Makedoniji i Sloveniji

Tvrtka one2play i Atlantic Grupa sklopili su ugovor o poslovnoj suradnji, kojim Atlantic Grupa postaje ekskluzivni distributer u segmentu impulsnih proizvoda tvrtke one2play poznatih brandova poput Gormita, Winx-ica, Bumbe, Fifi, Roary-ja i drugih, u Hrvatskoj, kao i u BiH, Makedoniji i Sloveniji, priopćeno je u srijedu iz obje kompanije.

Atlantic Grupa je sa širokim asortimanom vlastitih i principalskih brendova na impulsnim pozicijama prisutna na gotovo 50 tisuća prodajnih mjesta na području regije.

Novi ugovor o suradnji nosi značajan potencijal za Atlantic, kojemu novi ugovor predstavlja početak realizacije ambicioznih poslovnih planova, jednako kao i za one2play koji strateški teži partnerstvu sa snažnim poslovnim sustavima koji mogu pratiti razvojne planove tvrtke.

"Atlantic se kroz gotovo dvadeset godina iskustva, kontinuirano unapređujući i inovirajući svoju ukupnu uslugu, dokazao kao pouzdan i proaktivan partner. Iznimno nam je drago da je One2play, kao jedna od brzorastućih hrvatskih kompanija, prepoznao Atlantic Grupu kao kompetentnog i fokusiranog distributera s kojim može ostvariti ambiciozne ciljeve poslovnog rasta“, komentirao je Srećko Nakić, potpredsjednik Atlantic Grupe za diviziju Distribucija. (Bankamagazin)

Izdvajamo iz broja:
Broj 1-2010
Hrvatska u potrazi za izlazima iz krize
Dodijeljene "Zlatne kune" za 2009. godinu
HG Spot predstavio novu poslovnu strategiju
Biovegina robna marka obogatila Konzumovu ponudu ekoproizvoda
NL: Kupci se odriču svega osim kruha
Od loših navika do infarkta
Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu
Arhiva
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa