Seniko studio
Broj 1/2010
Izdvajamo iz broja:
Broj 1-2010 - Ante Gavranović
Hrvatska u potrazi za izlazima iz krize - Ante Gavranović
Dodijeljene "Zlatne kune" za 2009. godinu
Atlantic distributer brendova one2playa
HG Spot predstavio novu poslovnu strategiju
NL: Kupci se odriču svega osim kruha
Od loših navika do infarkta - Zvezdan Horvat
Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu - Marina Obšivač
Biovegina robna marka obogatila Konzumovu ponudu ekoproizvoda
Darko Knez i Jadranka Boban Pejić prilikom promocije Ekozone
Darko Knez i Jadranka Boban Pejić prilikom promocije Ekozone
*

Prvi hrvatski ekološki brand EKOZONA ekskluzivno u Konzumu

Danas je u Super Konzum prodavaonici u Sarajevskoj predstavljena prva hrvatska ekološka robna marka EKOZONA. Cjelovita linija ekoloških proizvoda EKOZONA, zajednički je projekt tvrtke Biovega i Konzuma, a navedeni asortiman nalazit će se u ekskluzivnoj ponudi ukupno 30 prodajnih mjesta Konzuma diljem Hrvatske, većinom Super Konzum prodavaonica.

Uvođenjem asortimana EKOZONE, Konzum je postao prvi nespecijalizirani trgovački lanac u Hrvatskoj sa posebno pozicioniranom i izdvojenom kategorijom ekološki certificiranih proizvoda. EKOZONA u svom asortimanu ima ukupno 108 proizvoda iz 14 različitih asortimanskih kategorija pri čemu se vodilo računa da se odabiru kategorije u kojima je proizvode najjednostavnije zamijeniti ekološkim proizvodima. EKOZONA je nastala kao rezultat Bioveginog petnaestogodišnjeg iskustva poslovanja sa ekološkim proizvodima.

EKOZONA će Konzumovim kupcima omogućiti najveći izbor ekoloških proizvoda iz asortimana svježeg i pakiranog programa među kojima će se nalaziti: pahuljice, muesli, orašasti plodovi, sjemenke, suho voće, žitarice, tjestenina, mahunarke, ulja, octevi, začinski umaci, zimnica, sokovi, brašna te svježe voće i povrće.

Proizvodi unutar branda EKOZONA ne sadrže GMO, potpuno su prirodni, bez aditiva i pesticida te bez dodatka šećera. Sama pakiranja osim naziva proizvoda sadrže i osnovne informacije te recepte za pripremu namirnica potpisane od gđe Jadranke Boban Pejić, vodećeg hrvatskog stručnjaka za prirodnu prehranu, što pridonosi njihovom dodatnom pozicioniranju.
Uvođenjem ekološkog branda EKOZONA, Konzum svoj asortiman razvija u skladu sa aktualnim svjetskim maloprodajnim trendovima budući da sve veći broj kupaca postaje svjestan važnosti konzumacije ekološki proizvedene hrane.

Ujedno se prepoznatljivim pozicioniranjem ovog asortimana u sklopu prodajnih mjesta daje doprinos dodatnoj edukaciji i dostupnosti ovih proizvoda velikom broju kupaca, istaknuo je g. Darko Knez, predsjednik Uprave Konzuma.

Gospođa Jadranka Boban Pejić, direktorica Biovege istaknula je da je doista ponosna što je upravo Konzum, kao lider hrvatske trgovine, prepoznao važnost ekoloških proizvoda i prihvatio EKOZONU kao najkvalitetniji odabir za asortiman ekoloških proizvoda u sklopu ponude svojih prodavaonica.

Izdvajamo iz broja:
Broj 1-2010
Hrvatska u potrazi za izlazima iz krize
Dodijeljene "Zlatne kune" za 2009. godinu
Atlantic distributer brendova one2playa
HG Spot predstavio novu poslovnu strategiju
NL: Kupci se odriču svega osim kruha
Od loših navika do infarkta
Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu
Arhiva
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa