Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
HOK
>>
Vijesti
Četvrtak, 28.03.2024
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Vijesti
08.02.2010.
Ministarstvo turizma i HOK za brendiranje hrvatskih restorana
Pravilnikom će se definirati koji objekti zadovloljavaju uvjete za certifikat odnosno nacionalni znak/brend
Ministarstvo turizma i Ceh ugostitelja i turističkih djelatnika Hrvatske obrtničke komore (HOK) uskoro će početi izrađivati pravilnik kojim će se definirati što je hrvatska autohtona eno-gastronomska ponuda temeljem čega će zainteresirani ugostiteljski objekti, ako žele i zadovolje uvjete, moći dobiti certifikat odnosno nacionalni znak/brend da upravo to nude.
Naglasili su to na današnjoj konferenciji za novinare ministar turizma Damir Bajs i predsjednik Ceha ugostitelja HOK-a Zlatko Puntijar, dodavši da se taj zajednički projekt može dovršiti kroz ovu godinu jer u Hrvatskoj ima dovoljan broj kvalitetnih restorana i drugih ugostiteljskih objekata koji već sada mogu dobiti navedenu vrstu certifikata.
Pojasnivši da je riječ o svojevrsnom brendiranju hrvatskih ugostiteljskih objekata, ministar Bajs je istaknuo da je i to dio nove promocije Hrvatske ne samo kao odredišta sunca i mora nego i dobre hrane i vina te novih doživljaja.
Sve se to pak odvija u sklopu, kako je kazao, preobrazbe ukupne turističke promocije koja je počela ove godine i kojom bi se postepeno kroz nekoliko godina Hrvatska na međunarodnom turističkom tržištu trebala pozicionirati kao visokovrijedna destinacija životnog stila ('lifestyle').
Za takav 'preustroj' u promociji ove će se godine utrošiti otprilike 4 do 5 milijuna eura od ukupnih 30 milijuna eura predviđenih za promociju hrvatskog turizma, kazao je Bajs.
Istaknuvši da s Ministarstvom turizma rade i na nekim drugim projektima, poput olakšavanja uvođenja sustava HACCP-a u ugostiteljske objekte te na promociji ugostiteljskih zanimanja, predsjednik Ceha ugostitelja HOK-a Puntijar je izvijestio i da će od ove godine u članstvu Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice (HTZ) i županijskih TZ-a biti i predstavnici HOK-a.
Vjeruje kako će se i time pomoći interesima hrvatskog ugostiteljstva kao nezaobilaznog dijela turističke ponude. Dodao je kako je već ove godine razumijevanje i dobra suradnja s Ministarstvom na izmjenama te nastala nova prilagodba tzv. zakonu o pušenju "spasilo ugostitelje u zimskom periodu".
Na novinarski upit o skupoći hrane i vina u hrvatskim restoranima Puntijar je kazao kako u usporedbi s drugim zemljama nisu skupi, da imaju raznovrsnu i skuplju i jeftiniju ponudu, te da je najvažnije da cijena prati kvalitetu. (H)
Povezani članci
05.01.12
Financije i gospodarstvo
Udruženja ugostitelja zadovoljna najavama nižeg PDV-a
21.09.11
Promocije
Započele rezervacije za American Express Tjedan restorana Hrvatska
21.03.11
Turizam
Dobre ocjene zagrebačkim restoranima
02.09.10
Financije i gospodarstvo
Folnegović: Trgovci došli na svoje, restorateri podbacili
21.03.08
Korisne informacije
Zagreb: Porast ugostiteljskog prometa u četvrtom tromjesečju 2007.
02.01.08
Financije i gospodarstvo
Porast ugostiteljskog prometa u devet mjeseci
26.09.07
Statistika
Polugodišnji promet u ugostiteljstvu veći od 6 milijardi kuna
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.