02.02.2010.
Ingra, Digitel i Orfej predali ponudu za zagrebačku Arenu
Na natječaj za upravljanje dvoranom stigla je jedna ponuda, konzorcija 'Arena poslovno upravljanje', koju su osnovali agencija Da!, Intel, Ingra, Orfej i Dialogos, piše Večernji list
Do kraja mjeseca znat će se hoće li dvoranom Arena Zagreb upravljati tvrtka "Arena poslovno upravljanje", koju su osnovali agencija Da!, Intel, Ingra, Orfej i Dialogos, piše Večernji list.
Oni su se jedini javili na natječaj, a u ponedjeljak su otvorene ponude. Za deset dana naći će se povjerenstvo koje će odlučiti ispunjava li spomenuti konzorcij zahtjeve, najavio je Zdenko Antunović, direktor tvrtke Zagreb Arena koja trenutačno upravlja dvoranom.
Da! i Dialogos su tvrtke kćeri Digitel komunikacija, a HRT-ovom Orfeju i Ingri pridružila se i Ingrina tvrtka kćer Intel. Da! će biti zadužena za organiziranje događaja, Orfej, tvrtka kćer HRT-a, za produkciju, Ingra će se brinuti o održavanju dvorane, Dialogos za promociju i vizualni identitet, a Intel za financije.
Da! ima 35 posto udjela, Intel 35 posto, Dialogos 20 posto, a Ingra i Orfej po pet posto.
Boris Lešić iz Premise rekao je da ne može otkriti što su sve ponudili, ali imaju balans različitih programa. Prema njemu, Hrvatska je malo tržište i ne može se poslovati po američkom principu. Strane su tvrtke tražile da Holding njima plaća za upravljanje dvoranom, dok Lešić smatra oni moraju iskoristiti marketing i Areni stvoriti identitet da postane prepoznatljivo regionalno.
Premisa, također dio Digitel komunikacija poslovno je povezana s Millenium promocijom, tvrtkom koja je među inima radila i u kampanji Milana Bandića.
Podsjetimo, do sada je dva puta poništen natječaj za upravljanje Arenom Zagreb. Prvi je poništen jer tvrtke koje su se natjecale – AEG Facilities, Global Spectrum, SMG Entertaiment i Vimex Enterprise – nisu željele uplatiti pet milijuna kuna pologa.
Na drugi su se javile Global Spectrum i SMG Entertaiment, no njihova ponuda nije prihvaćena jer su od Holdinga tražili naknadu za upravljanje od dva milijuna kuna, a ničim nisu jamčili popunjenost dvorane. (Bankamagazin, Večernji list)
|
|
|
|