22.10.2009.
Kozmo još nije prodan, DM nikada nije bio kupac
Kozmo nije prodan private equity fondu iza kojega navodno stoje Emil Tedeschi, Marijan Hanžeković i Vlado Čović, saznaje banka.hr od navodnih kupaca. I Agrokor opovrgava da je tvrtka već prodana
"DM nije nikada pregovarao oko kupnje Kozma", rekao je njegov direktor, Mirko Mrakužić u četvrtak nakon konferencije za novinare na kojoj su predstavljeni poslovni rezultati DM-a. No, nedugo nakon toga proširila se glasina da je Kozmo prodan private equity fondu iza kojeg stoji nekoliko poznatih domaćih poduzetnika, među kojima su i Emil Tedeschi, Marijan Hanžeković i Vlado Čović.
Međutim, iako su neki internet portali prenijeli ovu informaciju, ona nije točna, saznaje www.banka.hr nakon razgovora s navodnim kupcima Kozma.
Ono što se zna je da je Ivica Todorić, nakon prodaje Mlinara i crnogorske Štampe, i Kozmo dao na prodaju kako bi osigurano likvidnost Agrokora.
Tako je početkom mjeseca Konzum osnovao društvo Kozmo d.o.o s temeljnim kapitalom od 20 tisuća kuna, što je bio znak spremnosti Konzuma za prodaju Kozma. Uz to, razlog prodaje je što se Kozmo, sa svoje 42 trgovine, nije mogao natjecati s DM-om i njegovih 117 prodavaonica u Hrvatskoj.
I iz Agrokora nam je potvrđeno da Kozmo još nije prodan, ali da "imaju nekoliko odličnih ponuda."
Inače, prema rezultatima predstavljenim na današnjoj konferenciji DM-a, loš financijski efekt krize koji osjeća većina kompanija, njih je zaobišao. U poslovnoj godini iza sebe promet njemačkog lanca kozmetike povećao se čak 17,4 posto u odnosu na godinu prije, i to na 1,8 milijardi kuna.
"Bili smo izrazito racionalni u poslovanju i prije same recesije", tumači njegov direktor Mirko Mrakužić. Uloženo je 45 milijuna kuna u različite popuste i akcije, no, kako kaže Mrakužić, nije bilo drastičnih rezova ili redukcija.
Drogerie markt svoju je poslovnu godinu završio 30. rujna bez dugovanja dobavljačima, zaposlenicima ili državi, kaže Mrakužić, dodajući da očekuju neto dobit na razini prošle godine od oko 110 milijuna kuna.
Ove su godine otvorili 13 novih poslovnica i obnovili sedam, a prema portalu MojPosao ponovno su izabrani za "najposlodavca godine".
Titula nije bez razloga, jer je prosječna neto plaća u njihovoj trgovini 7.326 kuna, što je znatno iznad sektorskog prosjeka. DM zapošljava 1.023 osobe u 52 grada Hrvatske, a sljedeće godine planira zaposliti još stotinjak osoba.
U Hrvatskoj zauzima 25-postotni tržišni udjel u prodaji drogerijskih proizvoda, što nije slučaj u niti jednoj drugoj zemlji u kojoj je prisutan. Kako kaže Mrakužić, sve dok će žene u Hrvatskoj željeti raditi na sebi, i dok su im prioritet ljepota i zdravlje, DM neće imati problema s poslovanjem. (Bankamagazin)
|
|
|
|