20.10.2009.
Značajan rast Grupe Triglav
Matjaž Rakovec i Krešimir Jelić
Triglav osiguranje nalazi se među prvih pet osiguravajućih društava u Hrvatskoj s više od 4% tržišta
Triglav je danas međunarodna korporacija koja posluje u 8 europskih država (Sloveniji, Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Crnoj Gorni, Makedoniji, Srbiji, Češkoj i Slovačkoj). U regiji jugoistočne Europe Triglav je najveća osiguravajuća grupa sa 14,2% tržišnih udjela.
"Postali smo međunarodna Grupa s jakom robnom markom koja se temelji na vrijednostima kao što su pouzdanost, sigurnost, stabilnost, brzo isplaćivanje šteta i društvena odgovornost".
Izjavili su to na nedevno održanoj tiskovnoj konferenciji u Portorožu, novo izabrani predsjednik Uprave Zavarovalnice Triglav d.d. iz Ljubljane Matjaž Rakovec i Krešimir Jelić, predsjednik Uprave Triglav osiguranje d.d. iz Zagreba.
Grupa Triglav je na tržištima jugoistočne Europe utvrdila svoju poziciju a prisutnost na ovom području jačat će se i u budućnosti uglavnom kroz organski rast, ali i nova preuzimanja.
U skladu s financijskom snagom i kretanjima na međunarodnim financijskim tržištima planira se kroz preuzimanje pojaviti još na nekim novim tržištima u Europi, sa strateškim ciljem da Grupa do 2011. godine bude među vodećim osiguravateljsko-financijskim grupacijama jedne od tri najveće osiguravateljske grupe u jugoistočnoj Europi, a također da ostane najveća osiguravateljska grupa u Sloveniji i na zapadnom Balkanu, gdje sada zauzimaju 22,2% tržišnog udjela.
Predsjednik Uprave Triglav osiguranje d.d. iz Zagreba Krešimir Jelić istaknuo je da je ovo osiguravajuće društvo prisutno na hrvatskom tržištu od 1967. godine što ga čini jednim od dva osiguravajuća društva s najdužom tradicijom na hrvatskom tržištu.
|
Danas je Triglav osiguranje prema važnijim pokazateljima među prvih pet osiguravajućih društava u Hrvatskoj i obuhvaća više od 4% hrvatskog osiguravateljskog tržišta.
Društvo broji 640 zaposlenih te je organiziralo svoj rad i poslovanje kroz 8 podružnica (Čakovec, Varaždin, Koprivnica, Osijek, Pula, Rijeka, Split i Zagreb).
Na području ovih podružnica nalaze se brojna prodajna mjesta, uredi i predstavnioštva koja karakterizira potpunu orijentiranost na klijenta, što znači da su organizirani i kadrovski ekipirani tako da u svakom trenutku mogu pružiti maksimalno kvalitetnu uslugu u cijelom osiguravateljnom procesu - od sastavljanja ponude, sklapanja osiguranja, podrške do likvidacije štete.
|
|
|
|