Međunarodno poslovanje
Seniko studio
Tvrtke i tržišta
10.08.2009. Pad dobiti Pume 16 posto
Neto dobit drugog najvećeg proizvođača sportske opreme u Europi u drugom se kvartalu spustila na 38,5 milijuna eura ili na 2,55 eura po dionici

Puma je u prošlom tromjesečju zabilježila pad dobiti 16 posto, najviše zbog smanjenja cijena, a upozorila je i na mogućnost nastavka pada prodaje u drugom dijelu godine.

Neto dobit drugog najvećeg proizvođača sportske opreme u Europi u drugom se kvartalu spustio na 38,5 milijuna eura ili na 2,55 eura po dionici, u odnosu na isto razdoblje prošle godine kad je profit iznosio 45,6 milijuna eura ili 2,98 eura po dionici.

Na sjevernoameričkom tržištu Puma je ostvarila rast prodaje od 6,9 posto, prodaja u azijsko-pacifičkoj regiji je pala 4,5, a u Europi, Bliskom istoku i Africi 1,4 posto.

Prodaja obuće, koja generira gotovo tri petine ukupnih prihoda, u drugom je tromjesečju porasla 4,5 posto, dok je prodaja odjeće pala 1,2 posto. (Bankamagazin)

Povezani članci
04.09.12 Vijesti
ShoeBeDo novi partner MultiPlusCard programa
07.03.12 Tvrtke i tržišta
Adidas očekuje rekordnu dobit i u 2012. zahvaljujući OI
18.01.10 Tvrtke i tržišta
Puma zatvara trećinu prodavaonica
08.05.09 Tvrtke i tržišta
Puma smanjila neto dobit na 5,6 milijuna eura
03.08.06 Vijesti
Otvoren Natječaj Programa usavršavanja menadžera
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa