Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
Trgovina
>>
Promocije
Četvrtak, 28.03.2024
Trgovina
Trgovina motornim vozilima
Trgovina na veliko
Trgovina na malo
Turizam
Promocije
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Promocije
02.06.2009.
Novi izgled Osječkog piva
Osječko pivo, vrhunsko pivo originalne recepture s više od tri stoljeća dugom tradicijom, svim je ljubiteljima piva dostupno u novoj ambalaži potpuno osvježenog izgleda.
Redizajniranog vizualnog identiteta, Osječko je pivo dostupno u originalnoj smeđoj boci koja sprečava degradativne promjene piva i čuva njegov izvorni kvalitetan okus i aromu.
Osječko se pivo priprema na tradicionalan, autohtoni način prema originalnoj recepturi zahvaljujući kojoj je steklo mnogobrojne poklonike i postalo jednim od zaštitnih znakova Osijeka i Slavonije. I
Uz stalna tehnološka unapređenja, receptura proizvodnje ovog piva ostala je ista - karakteristična je po strogo kontroliranom i dugotrajnijem vođenju vrenja na nižim temperaturama od ostalih piva te isključuje primjenu konzervansa i aditiva.
U pripremi Osječkog piva koriste se samo vrhunski sastojci iz strogo kontroliranih izvora. Za jedinstven okus Osječkog zaslužna je kristalno bistra voda iz netaknutih izvora dubine devedeset metara, a za osvježavajuću aromu odabrani slad i birane vrste hmelja.
Novi izgled u smeđoj boci, vrhunski domaći sastojci i tradicionalna receptura pod suvremenim sustavom sveobuhvatne kontrole, jamstvo su iznimne kvalitete i postojanosti Osječkog piva, prvog hrvatskog piva i „tekućeg zlata Slavonije“.
Za rebranding i redizajn vizualnog identiteta Osječkog piva zaslužna je prva hrvatska specijalizirana agencija za branding Brandoctor. Uz redizajn vizualnog identiteta Osječkog piva, ova vodeća branding agencija kreirala je i grb Osječke pivovare, koji uz moderan izgled odašilje tradicionalne vrijednosti te najstarije domaće pivovare.
Osječko pivo dostupno je u staklenim bocama od 0.25, 0.33 i 0.5 litara. Također je dostupno i u limenkama od 0.33 i 0.5 litara te u PET ambalaži od 1 i 2 litre.
Osječko crno pivo dostupno je u bocama od 0.33 i 0.5 litara te u limenkama od 0.5 litara. Ugostiteljima je na raspolaganju i Osječko pivo u bačvama od 30 i 50 litara te Osječko crno pivo u bačvama od 30 litara.
Povezani članci
08.08.16
Financije i gospodarstvo
Poslovanje poduzetnika u djelatnosti proizvodnje piva u 2015. godini
04.08.15
Financije i gospodarstvo
Konsolidirana dobit pivara lani gotovo 300 milijuna kuna
05.05.15
Izvoz
Prve gajbe piva iz Osijeka za Kinu kreću na ljeto
19.04.12
Tvrtke i tržišta
Radničko vijeće i sindikat osječke Pivovare protiv otkaza u tvrtki
07.06.11
Tvrtke i tržišta
Otkazi za 12 radnika osječke Pivovare
22.02.11
Tvrtke i tržišta
Prekinut štrajk radnika osječke Pivovare
26.01.11
Tvrtke i tržišta
Osječka pivovara modernizira proizvodnju
15.09.10
Tvrtke i tržišta
Ivan Komak potvrdio prodaju većinskog paketa osječke Pivovare
03.07.08
Odnosi s javnošću
U Osijeku izvučeni dobitnici u dvjema nagradnim igrama Pivovare Osijek
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.