22.04.2009.
Varteks prvi kvartal završio s gubitkom od 3,96 mil. kuna
Na stranim tržištima u prvom kvartalu ove godine ostvaren je prihod od 45,5 milijuna kuna, odnosno za petinu manji u usporedbi s istim lanjskim razdobljem
Varaždinski Varteks, jedna od vodećih hrvatskih modnih kompanija, objavio je da je u prvom tromjesečju ove godine poslovao s gubitkom od 3,96 milijuna kuna. U prva tri mjeseca kompanija je prihodovala 94,9 milijuna kuna, uz rashode od 98,8 milijuna kuna.
Na stranim tržištima ostvaren je prihod od 45,5 milijuna kuna, a glavnina izvoza Varteksa i dalje se plasira u zemlje Europske unije.
Prema podacima u izvješću objavljenom na web stranicama Zagrebačke burze, lani je Varteks u usporedivom razdoblju, odnosno u prvom tromjesečju prihodovao 106,69 milijuna kuna uz rashode od 106,63 milijuna kuna, uz neto dobit od 52 tisuće kuna.
Na stranim tržištima u prvom kvartalu prošle godine prihodovano je 56,78 milijuna kuna, što znači da su izvozni prihodi u ovoj godini manji za petinu. Prihodi na domaćem tržištu porasli su u usporedbi s prvim tromjesečjem prošle godine za 5,45 posto, s 46,85 milijuna kuna na 49,4 milijuna kuna.
U priopćenju kompanije navodi se da poslovni rezultati u prvom tromjesečju 2009. godine "potvrđuju negativne trendove u hrvatskom gospodarstvu, započete krajem prošle godine, a nastavljene u ovoj godini“.
Smanjenje i promjena strukture potrošnje kao izravna posljedica gospodarske krize utjecali su na smanjenje prihoda u prvom tromjesečju, pojašnjavaju iz varaždinske kompanije.
Varteks je u prvom tromjesečju ove godine započeo s planiranom reorganizacijom sustava i uvođenjem protukriznih mjera čiji je cilj postizanja većih ušteda, stvaranja organizacijskih pretpostavki za brži rast i razvoj robnih marki, osvajanje većih tržišnih udjela u svim vidovima prodaje, optimiziranja i ubrzavanja poslovnih procesa. Time se stvaraju preduvjeti za povećanje operativne efikasnosti tvrtke, tumače u Varteksu.
"Za nastavak i ostvarenje zacrtane dinamike i poslovnih ciljeva ključno je preseljenje Varteksa na novu lokaciju te puna primjena Strategije tekstilne industrije Hrvatske usvojene krajem 2007. godine. Puna primjena strategije važna je ne samo za Varteks već za tekstilnu industriju u cijelosti“, zaključuje se u priopćenju. (Bankamagazin)
|
|
|
|